سبد خرید 0

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1395 در ساعت 18 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

توپ های ورزشی متفاوت در اندازه های مختلف ساخته شده اند که می توانند به ورزشکاران در انجام تمرینات بدنی متفاوت کمک زیادی کنند.با استفاده از این توپ ها میتوان تعادل را ارتقا داده و تمرینات قدرتی خوبی انجام داد. با حفظ تعادل بر روی توپ کالری سوزی بیشتری اتفاق میفتد و عضلات بیشتری درگیر انجام ورزش خواهند شد.

با کمک توپ پیلاتس تمام عضلات بدن را میتوان به راحتی تقویت کرد و به تناسب اندام و اهداف مورد نظر رسید.با انجام دادن حرکات ورزشی به کمک توپ پیلاتس میتوانید بر روی عضلات سینه و ساخت ماهیچه های آن نیز تمرکز کنید؛ در ادامه مقاله چند نمونه از این تمرینات را برای شما آورده ایم که می توانید با کمک آنها ورزش خوبی را تجربه کنید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

پرس دمبل بر روی توپ پلاتس

کتف هایتان را بر روی توپ پیلاتس از پشت قرار داده و کمرتان را در حالت کشیده قرار دهید و زانوها را برای اتکای بیشتر به صورت 90 درجه درآورید و با هر کدام از دست ها یک دمبل با وزن مناسب را در کنار قفسه سینه نگه دارید.به آرامی دمبل ها را به بالا برده و بعد از مکث کوتاهی به سر جای اولیه بازگردانید. زمانی که دمبل ها را بالا می برید نفس خود را بیرون دهید و در هنگام پایین آوردن آن هوای تازه را به داخل شش ها بفرستید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

پرس دمبل بر روی توپ پیلاتس_ شیب دار

پشت کمر و کتف هایتان را به روی توپ تکیه دهید و کمر را کشیده نگه دارید. مفاصل ران و زانوها خمیده بوده و زانوها زاویه کمتر از 90 درجه داشته باشند. مثل حرکت قبل باید دمبل ها را به آرامی بالا و پایین ببرید و در هنگام جابه جایی دمبل نفس خود را بیرون دهید و دم و باز دم را فراموش نکنید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

شنا رفتن با توپ پیلاتس

به صورت درازکش بر روی توپ قرار بگیرید و دست ها را بالا قرار دهید. برای انجام دادن این حرکت پاها و کمر خود را کاملا کشیده و صاف نگه دارید و تمام وزن را روی پنجه پاها بیندازید.برای کشیدن بدن به سمت بالا دست های خود را صاف کنید و بعد از مکث کوتاهی دوباره به حالت اولیه بازگردید. در حین انجام این حرکت دم و باز دم به صورت مرتب را فراموش نکنید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

شنا رفتن با توپ پیلاتس_ بر روی زانو

انجام دادن حرکت شنا برای بانوان مشکل است و برای اینکه بانوان حرکت شنا را برای قوی کردن عضلات سینه انجام بدهند، می توانند روبه روی توپ زانو بزنند و بعد دست ها را روی توپ قرار داده و کمر را کاملا صاف نگه دارند.برای پایین رفتن دست ها خم کنید و در زمان بالا آمدن، دست ها باید کاملا صاف باشند و با مکث کوتاهی این حرکت را به دلخواه تکرار کنید.در زمان بالا و پایین رفتن دم و بازدم را به یاد داشته باشید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

شنا رفتن با پاهای بالا

به صورت درازکش بر روی توپ قرار بگیرید و با ران ها توپ را نگهدارید و کمر و پاها را در این زمان صاف نگه دارید و برای اینکه بتوانید تعادل خود را حفظ کنید، هر دو کف دست ها را بر روی زمین قرار دهید.آرنج ها را خمیده کنید و با کمک دست ها خود را بالا بکشید و بعد از وقفه کوتاهی بدن را به حالت اولیه بازگردانید. در زمان بالا آمدن نفس خود را بیرون دهید و در زمانی که به حالت اولیه باز می گردید هوا را به شش ها بفرستید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

فلای سینه با توپ پیلاتس

بار دیگر پشت به توپ باشید و کتف ها را روی توپ قرار دهید و کمر را صاف و کشیده نگه دارید. در این حالت زانوها باید به صورت 90 درجه بر روی زمین قرار بگیرند و دست ها را در حالی که دو دمبل را گرفته اند در کنار بدن قرار دهید.آرنج را خم کنید و دمبل را جلوی سینه خود بیاورید و بعد از مکث کوتاهی به حال اولیه برگردانید. در زمان بالا آوردن دمبل نفس خود را بیرون دهید و در زمانی که به حالت اولیه بازمی گردید هوا را به شش ها بفرستید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

فلای سینه با توپ پیلاتس _ تک دست

به پشت بر روی توپ دراز بکشید و کتف ها را روی توپ قرار دهید و به زانوها زاویه 90 درجه داده و کف پاها را روی زمین قرار بدهید و مانند تصویر دسته کش بدنسازی را در کنار خود قرار دهید و با خمیده کردن آرنج، کش را به آرامی به سمت قفسه سینه خود بکشانید و با مکث کوتاهی آن را به حالت اولی بازگردانید و با کمی حرکت با دست دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.در زمان کشیدن دسته نفس خود را بیرون دهید و در زمانی که به حالت اولیه باز می گردید هوا را به شش ها بفرستید.

بدنسازی با توپ پیلاتس برای ماهیچه های سینه

بغل کردن توپ پیلاتس

برای انجام این حرکت احتیاج به قرار گرفتن بر روی توپ بدنسازی دارید. روی نیمکت بنشینید و کمرتان را کاملا صاف کنید و توپ را با کمک دست ها جلوی سینه خود نگه دارید.توپ را به آرامی به سمت سینه خود فشار دهید و بعد از مدت زمان کوتاهی فشار دادن را تمام کنید.زمانی که توپ را فشار می دهید، نفس خود را بیرون بدهید و وقتی که توپ به حالت اولیه خود بر میگردد هوا را به درون شش ها بکشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()