سبد خرید 0

مزایای نشستن بر روی توپ پیلاتس در محل کار

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 8 فروردین 1396 در ساعت 15 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه افراد به دلیل نوع شغل اداری که اغلب دارند مجبور هستند ساعت طولانی روی صندلی بنشینند.اگر نشستن به مدت طولانی به طور درست نیز انجام نشود به تمام بدن آسیب خواهد رساند و ما را دچار مشکلات بزرگی خواهد کرد.برای اینکه بتوانیم نشستن صحیحی داشته باشیم و به اعضای بدن آن آسیبی وارد نکنیم باید از راه حل های متفاوتی استفاده کنیم که یکی از این راهکارها استفاده از توپ پیلاتس به جای صندلی است.

با استفاده از توپ پیلاتس شما نشستنی فعال خواهید داشت و بدن شما برای حفظ تعادل مدام در حرکت خواهد بود و توپ می تواند تمام فشارهایی که در زمان نشستن روی صندلی تجربه می کردید را کاهش دهد و در راحتی کامل بتوانید کارهای روزانه را انجام دهید. نشستن بر روی توپ پیلاتس علاوه بر بهبود وضعیت شما در هنگام نشستن مزایای دیگری دارد که در ادامه مقاله با یکدیگر آنها را بررسی می کنیم.

مزایای نشستن بر روی توپ پیلاتس در محل کار

سوزاندن کالری

معمولا برای انجام دادن کار اکثر ما مجبور هستیم ساعت های طولانی گاهی تا 8 ساعت یکجا بنشینیم و فرصتی پیدا نمی کنیم برای انجام دادن ورزش به باشگاه ها سر بزنیم.مربیان ورزشی توصیه دارند برای اینکه بتوانیم در حین انجام دادن کارهای روزانه در اداره ورزشی نیز انجام دهیم بهتر است از توپ پیلاتس استفاده کنیم و با کمک آن حتی در زمان کار نیز چربی بسوزانیم.زمانی که بر روی توپ پیلاتس می نشینیم بدن برای اینکه تعادل خود را حفظ کند، ناچار است فعالیت داشته باشد و به راحتی در این مدت زمان طولانی کالری سوزی انجام خواهد داد.

از بین بردن کمردرد

شاید تجربه داشته باشید با نشستن بر روی صندلی محل کار به مرور زمان کمردرد گرفته اید یا کم کم متوجه قوز کمر شده اید.با نشستن بر روی توپ پیلاتس بدن با فعالیتی که برای حفظ تعادل انجام می دهد می تواند از به وجود آمدن درد را در نواحی کمر جلوگیری کرده یا باعث کاهش آن شود.اگر به دردهای ستون فقرات و کمر توجه نکنید قدیمی شده و به سختی برطرف خواهد شد. برای از بین بردن درد کمر می توانید از کشش ستون فقرات و توپ پیلاتس برای نشستن استفاده کنید.

با نشستن بر توپ پیلاتس بدن مدام در حال فعالیت است و شما زمانی که حتی سر کار مشغول انجام دادن کار نیز هستید می توانید چربی سوزی انجام دهید و به تقویت عضلات شکم کمک زیادی کنید و باعث افزایش قدرت عضلات هسته ای بدن شوید.نشستن بر روی توپ شاید برای ما تازگی داشته و دشوار به نظر برسد اما مربیان و افراد حرفه ای که به این کار عادت کرده اند می توانند یک روز کاری را بدون نیاز به کشش عضلات و راه رفتن بر روی توپ بنشینند و از مزایای آن بهره مند شوند.

به یاد داشته باشید که استفاده از توپ پیلاتس نباید به عنوان نوش دارو بعد از به وجود آمدن کمردرد استفاده شود و انتظار معجزه را از آن در مدت زمان کوتاهی داشت.قبل از اینکه با نشستن طولانی مدت بر روی صندلی در ستون فقرات یا کمر سوزش یا دردی را احساس کنید باید به فکر راحتی بدن تان باشید و راهکارهای مناسب را بررسی کنید که استفاده از توپ پیلاتس حتی در محل کار یکی از این راهکارهای مناسب است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()