سبد خرید 0

نقش توپ پیلاتس در تمرینات بدنسازی خانم ها

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 خرداد 1396 در ساعت 11 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بیشتر مردم گمان می کنند که توپ پیلاتس تنها برای تقویت کردن عضلات شکم موثر و کاربردی است، ولی با انجام دادن حرکات بدنسازی مختلف به وسیله این ابزار متوجه خواهید شد که توپ پیلاتس برای تمامی اعضای بدن کاربردی می باشد.

نقش توپ پیلاتس در تمرینات بدنسازی خانم ها

توپ پیلاتس انعطاف پذیری، تعادل و فرم بدن را بهبود می بخشد و باعث هماهنگی بیشتر عضلات مرتبط می شود. علاوه بر این، زمانی که شما تمرینات با توپ پیلاتس را انجام می دهید با توجه به آنکه این تمرینات نسبت به تمرین های بدنسازی به روزتر و جدید خواهد بود، باعث می شود تا عضلات بیدار شده و منجر به کالری سوزی بیشتر در بدن شوند.

اگر از توپ پیلاتس تنها به عنوان صندلی راحتی استفاده می کنید، این را بدانید که اشتباه بزرگی را مرتکب می شوید. به وسیله توپ پیلاتس می توانید تمرینات دشوار و سختی را انجام داده و عضلات بدنتان را تحت فشار قرار دهید.تمرین با توپ پیلاتس برای خانم ها کارآمد و کاربردی است و می توانند با تمرین کردن به وسیله توپ پیلاتس به تناسب اندام دلخواه خود دست پیدا کنند. برای انجام تمرین ابتدا باید عضلات بدن را گرم کنید وبرای انجام حرکات نباید وقفه بیندازید و سریعا تمرین را شروع کنید و برنامه را پشت سر هم انجام دهید.

در هفته به تعداد 4 بار تمرینات را باید انجام دهید تا به کیفیت ورزش با توپ پیلاتس پی ببرید. فوایدی که توپ پیلاتس می تواند برای بانوان داشته باشد، عبارتند از: بالا بردن انعطاف پذیری ستون فقرات، آگاهی دادن بیشتر به بدن، قوی تر کردن عضلات، بالا بردن استقامت عضلات شکم، کاهش دادن استرس، صاف شدن شکم، افزایش یافتن حرکات مفاصل، بهبود گردش خون می باشد.

تمرینات پیلاتس برای زنان شیرده کمک می کند تا سریعتر به وزن پیش از بارداری خود برسند و روحیه مضاعف بگیرند و انگیزه بیشتری برای انجام تمرینات ورزشی دیگر پیدا کنند.زمانیکه تمرینات پیلاتس را انجام می دهید باعث می شود که شما شکل صحیح تنفس کردن را نیز فرا بگیرید و همین امر موجب می گردد تا اکسیژن رسانی به بدن بیشتر شده و همچنین عضلات شکم راحت تر سفت شوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()