سبد خرید 0

ورزش های روزانه با جیم بال

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 16 فروردین 1396 در ساعت 16 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

توپ بدنسازی یا همان جیم بال را میتوان به صورت روزانه از طریق روش های متفاوت استفاده کرد و به بهبود تعادل و قدرت هسته ای بدن کمک زیادی کرد.با استفاده از توپ پیلاتس میتوانید مجموعه ای از حرکات ورزشی را با هم مخلوط کنید و برای کل بدن اقدامات مفیدی انجام دهید.با کمک توپ می توانید بیشتر نقاط بدن را تقویت کنید و آماده نگه دارید بدون اینکه نیاز باشد به باشگاه بروید یا تمرینات سختی انجام دهید.

در ادامه مقاله با آوردن چند تمرین ساده سعی می کنیم شما را با تمرینات ساده ای آشنا کنیم که بتوانید روزانه با انجام دادن آنها بدن خود را در بهترین حالت آمادگی نگه دارید و به سلامتی و ارتقای آن کم زیادی کنید.به طور مثال به پشت بخوابید و توپ پیلاتس را بین پاهای خود نگه دارید و نیم تنه خود را به آرامی سمت بالا بکشید و این کار را تکرار کنید.

ورزش های روزانه با جیم بال

توجه داشته باشید در هنگام انجام این حرکت شانه ها در یک راستا قرار داشته و گردن شما خم نشود برای این کار بهتر است به جلو نگاه کنید، زیرا در غیر این صورت دچار درد در این نواحی خواهید شد و نمی توانید به ورزش ادامه دهید. با انجام دادن این حرکت می توانید به صورت مستقیم بر روی شکم و حتی لگن تاثیر بگذارید و آنها را تقویت کنید.

با کمک توپ جیم بال می توانید حالت پل را به وسیله بدن در بیاورید به طوری که پاها روی زمین و دست ها تا آرنج روی توپ قرار داشته باشند. با اجرای این حالت می توانید عضلات را در این حالت نامتعادل تقویت کنید.زمانی که شما عضلات شکم را تقویت کنید، می توانید کمر را نیز تثبیت کرده و استقامت قسمت میانی یا هسته ای بدن را نیز افزایش دهید.

در حرکت بعدی باید پای خود را روی توپ بگذارید و توجه داشته باشید باسن تا زمین یک خط مستقیم را درست کنند و با خم کردن زانو پایی که روی زمین قرار دارد، بدن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. این تمرین به استحکام ستون فقرات نیز کمک خواهد کرد و باعث قوی شدن فیله کمری می شود. حرکت دیگری که بهتر است به صورت روزانه با توپ جیم بال خود انجام دهید آن است که به آرامی روی توپ بنشینید و پاها را با زاویه 90 درجه روی زمین قرار دهید.

نیم تنه را با چرخشی به سمت راست و چپ حرکت دهید تا به پهلوها فشار وارد شود و چندین بار این حرکت را تکرار کنید. زمانی که شما همین چند حرکت ساده را روزانه و به صورت منظم انجام دهید بدن همیشه آماده ای خواهید داشت و میتوانید سایر ورزش ها را در خانه یا باشگاه ادامه دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()