سبد خرید 0

5 تاثیر فوق العاده پیلاتس برای بدن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیلاتس؛ مجموع حرکات ورزشی است که برای ارتقای انعطاف پذیری بدن و رسیدن به لاغری بسیار مناسب بوده و اگر این ورزش به صورت منظم انجام شود، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. با انجام دادن پیلاتس بیشتر از تمرینات ورزشی معمولی می توانید به اهداف لاغری و تناسب اندام خود دست پیدا کنید. با کمک ورزش پیلاتس و تمرینات آن می توانیم تحولاتی بزرگ و البته سریع در بدن خود به وجود بیاوریم که در ادامه به چند مورد از این تاثیرات اشاره خواهیم کرد.

5 تاثیر فوق العاده پیلاتس برای بدن

با کمک پیلاتس می توانیم آرامش را تجربه کنیم

برای بدست آوردن آرامش و تسلط بر حواس اکثر متخصصان، یوگا و مدیتیشن را پیشنهاد می کنند، در صورتی که با انجام دادن پیلاتس می توانید علاوه بر تقویت عضلات، آرامش را به بدن انتقال دهید.پیلاتس معمولا به صورت دسته جمعی انجام می شود و برای اینکه بتوانید این حرکات را اجرا کنید باید به چگونه انجام دادن حرکات دقت کنید و خوب گوش دهید که این کار تمرکز و دقت شما را بالا می برد.با دقت و تمرکز بر ورزش نمی توانید به کارهای بیهوده فکر کنید و از انجام دادن پیلاتس لذت خواهید برد.

توانایی حفظ تعادل شما بیشتر خواهد شد

پیلاتس در سطح های دشوار و مختلفی انجام می شود که برای انجام دادن برخی از حرکات میتوان از ماشین اصلاح استفاده کرد. با کمک پیلاتس و ماشین اصلاح کم کم مهارت حفظ تعادلتان افزایش پیدا خواهد کرد و به مرور می توانید حرکات دشوارتر را انجام دهید.اکثر ما در حفظ تعادل ضعیف هستیم و با کمک ورزش پیلاتس می توانیم این توانایی را افزایش داده و با کمک آن حتی کارهای روزمره خود را نیز بهتر انجام دهیم.

بدنتان را بهتر می چرخانید

ورزش پیلاتس می تواند بدن را در تمام جهات بچرخاند و این تمرینات می تواند چرخش و انعطاف پذیری بدن را بالا ببرد. در طی روز با نشستن های طولانی و خستگی کار و فعالیت روزانه، بدن نیاز به استراحت و چرخش دارد که با انجام دادن پیلاتس به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و خستگی روزانه را از تن بیرون کنید.بدن ورزشکاران نیز باید انعطاف پذیری خوبی داشته باشد تا برای انجام دادن حرکات ورزشی بتوانند بچرخند و عضلات خود را قوی کنند.

استخوانها را بسازید

در زمان انجام دادن پیلاتس در بسیاری از حرکات آن مجبور هستید بپرید که این پرش ها روی ساخت استخوان ها تاثیر می گذارد. پریدن در زمان انجام ورزش های معمولی اگر بدون آمادگی انجام شود ممکن است به بدن فشار وارد کند، در صورتی که ورزش پیلاتس و استفاده از دستگاه اصلاح سبب می شود که پرش ورزشکار نیز اصلاح شود و خطر آسیب دیدگی به حداقل برسد و حتی برای بدن فایده داشته باشد.

عضله لگن نیز قوی می شود

با انجام دادن حرکات پیلاتس تمام عضلات مخصوصا عضلات هسته بدن قوی می شوند.همان طور که می دانید عضلات مرکزی بدن نیروگاه و تکیه گاه اندام و پایه تمام حرکات پیلاتس است.بهتر است قبل از انجام دادن هر کاری این هسته را تقویت کنید.هسته بدن از چندین عضله تشکیل شده است که عضلات لگن از مهم ترین آنها می باشد.تقویت عضلات لگن در بدن بسیار اهمیت دارد، زیرا عضلات لگن هستند که ادرار را کنترل می کنند و هرچقدر این عضلات قوی تر باشند در دوران پیری کمتر دچار بی اختیاری ادرار خواهید شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()