در واقع، خریدهای قدیمی «آجر و ملات» رو به افول است و چنین تاکتیکهای تجربی خردهفروشی میتواند بلیط هواپیما پاسخی برای افزایش تبدیل و بازدهی در فرودگاه باشد. برای پیشبرد بحث، FTE مشتاق است که امسال اجلاس خردهفروشی فرودگاه جهانی FTE جدید را راهاندازی کند، که وعده میدهد پرماجراترین و پرانرژیترین همایش خردهفروشی فرودگاهی تا کنون باشد و فناوری را در قلب پیشنهاد خردهفروشی فرودگاه قرار دهد. .
تجارت الکترونیک و اپلیکیشن های فوق العاده
با تأثیرات منفی COVID-19 بر جریانهای درآمد جانبی و تجاری صنعت، بیش از هر زمان دیگری برای خطوط هوایی و فرودگاهها مهم است که راههای جدیدی برای تنوع بخشیدن به خدمات خود ارائه دهند. فناوری، مانند تجارت الکترونیک، بار دیگر نقش مهمی در اینجا ایفا خواهد کرد. ایرآسیا نمونه بارز یک شرکت هواپیمایی است که با "تبدیل شدن به یک برند سبک زندگی دیجیتال" راه های جدیدی برای انجام تجارت پیدا می کند. این شرکت هواپیمایی پیشنهادات خود را برای ایجاد یک پلتفرم تجارت الکترونیکی یکپارچه، با تکیه بر فناوری و دادهها، متنوع کرده است و قبلاً جاهطلبیهای خود را به اشتراک گذاشته است که تا پایان سال 2024، 50 درصد درآمد آن از طریق غیرمرتبط با پرواز به دست میآید. درآمد غیر مرتبط با هوانوردی به طور خاص، استراتژیدر مورد تجربههای همهجانبه، توجه به این نکته مهم است که ما برای جذابتر کردن سفر مشتری و بهبود تبدیل به متاورس نیازی نداریم. بخش خردهفروشی مدتی است که از VR و AR برای کمک به مصرفکنندگان برای امتحان دیجیتالی لباسها و لوازم جانبی استفاده میکند، بلیط هواپیما تهران اهواز بنابراین احتمالاً شاهد افزایش بیشتر این روند در خردهفروشی فرودگاهی نیز خواهیم بود. نوامبر گذشته، پیش از فصل کریسمس، فرودگاه هیترو با Chanel، Dufry و JCDecaux همکاری کرد تا یک سفینه فضایی شماره 5 را در سالن خروج در ترمینال 5 راه اندازی کند. این فعال سازی شامل یک بازی Find No 5 برای مصرف کنندگان است و خط عطر این برند را به فروش می رساند. و همچنین یک پیشنهاد منتخب از محصولات مراقبت از پوست و آرایش. یک صفحه دیجیتال AR به خریداران اجازه میدهد تا محصولات را بهطور مجازی امتحان کنند، در حالی که پاپآپ تنها مکان خردهفروشی سفر برای فروش تقویم ظهور Chanel است.هیئت مشورتی .
تجاری اپراتور بر سه رکن اصلی تمرکز دارد - سفر، تجارت الکترونیک و فینتک.